Jos sinulla ei ole Jooppia varten tarvittavia suomalaisia pankkitunnuksia, katso täältä lisäohjeita.
Asiakaspalvelumme auttaa mielellään:
sähköpostitse joo@joo-kodit.fi
puhelimitse 020 766 1390 arkisin klo 8-15. Puheluhinnat: pvm/mpm.
Onko kotona jotain korjattavaa?
Mikäli tarvitset pikaista apua äkillisen häiriötilanteen tai vahingon vuoksi, otathan yhteyttä kiinteistöhuoltoon. Yhteystiedot löydät Jooppi-sovelluksesta tai kotitalosi rappukäytävän ilmoitustaululta. Huollon kautta saat tilattua myös nimenvaihdot oveen ja ovenavaukset. He hoitavat lisäksi lämmitykseen, ilmanvaihtoon, viemäreihin, pesualtaisiin, wc-istuimiin ja pistokkeisiin liittyvät työt.
Jos asiasi koskee sen sijaan kodinkoneita, kalusteita, kadonnutta avainta tai reklamaatiota huollosta tai kunnossapidosta, täytä palvelupyyntölomake Joopissa.
Laskutus
Joo Kotien laskutuksesta vastaa Ropo. Jos sinulla on kysyttävää laskujen maksamisesta, ota yhteyttä Ropoon MyRopo-palvelussa tai katso Ropon asiakaspalvelun muut yhteystiedot täältä.
Jos vuokranantajasi on Niskanen Residential tai Jaakko Niskanen, laskutusasioissa sinua palvelee Joo Kotien asiakaspalvelu.