Highlight Image

Onko kotonasi jotain korjattavaa?

Mikäli tarvitset pikaista apua äkillisen häiriötilanteen tai vahingon vuoksi, otathan yhteyttä kotitalosi huoltoyhtiöön. Yhteystiedot löydät Jooppi-asukassovelluksesta tai rappukäytävän ilmoitustaululta.

Huollon kautta saat hoidettua myös yleisiin tiloihin ja piha-alueisiin liittyvät asiat sekä nimenvaihdot oveen ja ovenavaukset.

Usein kysyttyä

Moni miettii samaa asiaa, joten tarkista, löytyisikö vastauksesi jo suoraan täältä!

Asuminen

Miten saan sukunimeni oveen?
Asunnossa on liian kylmä tai kuuma, mitä teen?
En löydä ikkunanavaajaa tai verhonipsuja?
Viemärissä on tukos tai WC-istuin ei vedä?
Mistä löydän muuttotarkastuslomakkeen?
Mistä löydän huoltoyhtiön tiedot?
Mitä maksaa, jos kadotan avaimeni tai asunnossa menee jotain rikki minun takiani?
Mitä saan kiinnittää vuokra-asuntoni seiniin?
Miten käytän taloyhtiön yhteiskäyttöautoja?
Kotiini muuttaa uusi asukas. Minne siitä pitää ilmoittaa?
Pitääkö pesukone tulpata poismuuttaessa?

Sähkö, vesi ja netti

Miksi asunnossa ei ole sähköjä?
Mitä voin tehdä, jos vedentulossa on ongelmia?
Milloin vesimaksut tasataan?
Miksi netti ei toimi?

Avaimet ja lukitus

Unohdin avaimet kotiin, miten pääsen sisälle?

Yleiset tilat ja piha-alue

Mihin voin ilmoittaa yleisten tilojen epäsiisteydestä?
Mitä teen, jos hissiin tulee jokin vika?
Mitä teen, jos jätepisteen roska-astiat ovat täynnä?
Miksi lumien auraamisessa kestää niin kauan? Miksi autopaikkaani ei ole aurattu?

Näin tilaat huollon tai teet muun palvelupyynnön

Jos et löytänyt vastausta täältä, tilaa huolto tai lähetä palvelupyyntö Jooppi-asukassovelluksessa. Jos et ole käyttänyt Jooppia aiemmin, luo itsellesi tunnukset klikkaamalla "Luo tili" ja seuraamalla ohjeita.

Eikö asumisen pelisääntöjä noudateta?

Haluamme, että asuminen Joo Kodissa on viihtyisää ja rauhallista. Mikäli asumisessa esiintyy kuitenkin häiriöitä, toivomme sinun ilmoittavan meille, jotta voimme puuttua niihin.