Lomakkeet
Tarvitseeko jokin asia kodissasi korjausta tai jatkuuko matkasi uuteen kotiin? Helpoin tapa hoitaa kaikki oman kotisi asiat on ladata Jooppi-asukassovelluksemme, jota varten tarvitset suomalaiset pankkitunnukset. Jos et omista pankkitunnuksia, voit hoitaa asiasi tämän sivun kautta.
Joo Kodit asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on asumiseen liittyviä huolia tai iloja, ota meihin yhteyttä. Heitämme huolille heipat tai iloitsemme kanssasi.
020 766 1390 (Arkisin klo 8-15. Puheluhinnat: pvm/mpm.)
Onko kotona jotain korjattavaa?
Mikäli tarvitset pikaista apua äkillisen häiriötilanteen tai vahingon vuoksi, otathan yhteyttä kiinteistöhuoltoon. Yhteystiedot löydät kotitalosi rappukäytävän ilmoitustaululta. Huollon kautta saat tilattua myös nimenvaihdot oveen ja ovenavaukset. He hoitavat lisäksi lämmitykseen, ilmanvaihtoon, viemäreihin, pesualtaisiin, wc-istuimiin ja pistokkeisiin liittyvät työt.
Jos asiasi koskee sen sijaan kodinkoneita, kalusteita, kadonnutta avainta tai reklamaatiota huollosta tai kunnossapidosta, tee meille palvelupyyntö:
Laskutus
Joo Kotien laskutuksesta vastaa Ropo. Jos sinulla on kysyttävää laskujen maksamisesta, ota yhteyttä Ropoon MyRopo-palvelussa tai katso Ropon asiakaspalvelun muut yhteystiedot täältä.
Jos vuokranantajasi on Niskanen Residential tai Jaakko Niskanen, laskutusasioissa sinua palvelee Joo Kotien asiakaspalvelu.
Uusi asukas, etsitkö muuttotarkastuslomaketta?
Muuttotarkastuslomakkeen tarkoituksena on tallettaa tieto siitä, missä kunnossa asunto on ollut muuttaessasi. Täytä lomake 5 vuorokauden kuluessa sisäänmuutostasi, vaikket löytäisikään asunnosta mitään puutteita.
Joo Kotimestari
Joo Kotimestari on Joo Kotien maksuton lisäpalvelu, joka on saatavilla osalla paikkakunnista. Avuliaalta Joo Kotimestariltamme voit tilata apua kodin pieneen laittamiseen, kuten valaisimien asennukseen, pyykinpesukoneen asennukseen tai taulujen ja peilien kiinnittämiseen.
Irtisano asunto tai autopaikka
Jos haluat irtisanoa asuntosi tai autopaikkasi vuokrasopimuksen, tee se irtisanomislomakkeellamme.